Mit løbeprogram uge 16

Godaften derude.


Lige om lidt slår klokken 18.00 og så vil jeg kaste mig over madlavningen. I aften står den på en simpel grøn wok i hjemmelavede madpandekager og lidt forskellige smårester fra køleskabet.


Inden da, vil jeg lige dele denne uges løbeprogram med jer. Jeg er nu inde i min fjerde uge med de her lidt mere faste løbeprogrammer og det går egentlig ganske fint. De sidste tre uger - 13, 14 og 15 har programmet været næsten ens, med ganske få ændringer undervejs.


Hver uge har budt på 2 lange og rolige ture - én på 10 km og én på 12. Så har der været en enkelt dag, hvor jeg virkelig har presset mig selv på 10 km og en dag med bakkeintervaller.


I denne uge er programmet rimelig meget det samme, men jeg har valgt at forkorte distancerne på de 3 lange ture. De ture der tidligere har været 10 km, er nu 8 km og den tur der tidligere har været på 12 km er nu på 10. Det er mit forsøg på at have en uge hvor jeg giver min krop bare en lille smule ro, men stadig er afsted. Om det er ro nok, må tiden jo vise.


Planen er så at jeg i næste uge øger distancen endnu mere end de forgangne uger. Udholdenhedsturen vil muligvis forblive 8 eller 10 km, men de rolige ture forlænges nok med yderligere 4 km så jeg får en tur på 12 km og en tur på 14. Nu må vi se. Her har i denne uges løbeprogram:



Med ønsket om en skøn onsdag aften,

Katrine

Borggade 6k
8000 Aarhus
24 52 26 41
CVR: 39977125
  • LinkedIn - Hvid Circle
  • Facebook - Hvid Circle
  • Instagram - Hvid Circle